A Myrtis Creative előadása a Corvinuson!
2013.05.06. 18:21
A Corvinus Egyetemi Napok keretein belül az Antall József Tudásközpont segítségével megrendezésre került cégünk előadása: Legyél Te is Facebook guru egy órára!
A cím sokat sejtető: a résztvevőket egy izgalmas utazásra invitáltuk, mely által még jobban megismerték a közösségi médiát, a közösségi hálót, a Facebook-ot - a legjobb, és a kissé elhibázott kampányokat, melyek port kavartak a web 2.0-s szférában.
Az előadás első részét Simicz Tamás, a Myrtis ügyvezető igazgatója tartotta, ahol a közösségi média evolúciós fejlődéseként haladtunk végig a nagyobb vállalatok által kreált kampányokon. A közönség lelkesen hallgatta ezt a szakmaibb részt is – ebből is érződik, hogy a közösségi média cégekre, vállalatokra gyakorolt hatása egyre nő.
Az előadás második része megmozgatta a közönséget is: csapatokra osztva kellett bebizonyítaniuk, hogy ők a legkreatívabb ügynökség, akik a közösségi hálót megfelelő tartalommal, humorral és egyediséggel töltik meg.
Igazán jó ötletek születtek ez alatt az idő alatt, és a csapatok annyira belemerültek a munkába (játékba?:)), hogy néha igencsak jól jött a visszaszámlálónk, hogy figyelmeztessük őket a határidők betartására.
A végén a legjobb három csapatot jutalmaztuk, de természetesen Myrtis-es oklevéllel mindenkit jutalmaztunk :)
Az egyik győztes csapat!
Az érdeklődőket az előadás után egy kötetlen beszélgetésre invitáltuk, ahol több munkatársunknak tettek fel kérdéseket a közösségi médiával kapcsolatban. A bemutatkozó körök után beszélgettünk közösségi médiáról, karrierről, és mindenről, ami felvetődött.
Mi nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a lelkes részvételt mindenkinek!
A jövőről pedig csak annyit, hogy van a remény arra, hogy szeptembertől előadássorozatot tartsunk más egyetemeken is!
Írta:
Novák Rebeka
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: kreatív kommunikáció előadás facebook corvinus bce myrtis myrtis creative CSR
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek