Itt van az ősz, itt van újra…
2012.10.01. 09:46
És ha már a klasszikusoknál és a fák lehulló levelének lágy neszénél tartunk, akkor akár azt is mondhatnánk, hogy „de nehéz az iskolatáska…” De legyünk ŐSZinték! Minket ez reklámügynökségként nem igazán érint. :) Ámbár a munka a nyári vakáció közben sem állt meg, ősszel kétségkívül becsöngetnek a reklámszakmának is, és magasabb fokozatba kapcsolva nyomjuk tovább a gázt. Általánosságban elmondható, hogy ez az időszak aktivizálja az egyébként is pezsgő ügynökségi életet, hiszen a mindennapos hajtás mellett pályázatok, szakmai versenyek - és programok garmadájából válogathat az érdeklődő és nyitott szakmai közösség.
Ennek egyik ékes példája volt az egyik múlt heti bejegyzésünkben összegzett, közelmúltban megrendezésre került ReklámFESZT, amely mintegy nyitánya volt az elkövetkezendő hajrának, egyértelműen jelezve, hogy a reklámiparban is beköszöntött az ősz. Az esemény keretében, szeptember 20-án adták át a Golden Dove nevű díjat direkt és interaktív marketing kategóriákban, ahol elismerésre méltó ötletek adták fel a leckét. A gép azonban forog tovább, az alkotó nem pihen, az ügynökségek ugyanis máris készülhetnek a következő megmérettetésre. Online reklámügynökségként számunkra a legizgalmasabbnak az Arany Lollipop – ami a btl-illetve kommunikációs megoldások versenye –, a Prizma Kreatív Pr verseny – amely az év legjobb pr projektjét jutalmazza –, valamint az SMBP (Social Media Best Practice) közösségi marketingaktivitások versenyének kiírása ígérkezik. Nem csak a megfeszített, kemény munka, de a tavalyi Lollipop díj is reménnyel kecsegtet minket, s bízunk benne, hogy idén is a tavalyihoz hasonló eredménnyel zárhatjuk ezt az időszakot.
Forrás: www.kreativ.hu
Egy-egy verseny során több kategóriában is lehet nevezni – a teljesség igénye nélkül, belső kommunikációtól kezdve a gerillamarketingen át, egészen a víruskampányokig –, több pályázati anyaggal is indulhat az adott cég, hogy esélyeinek növelése mellett, ezzel is prezentálhassa munkáját. Ezek a versenyek igazán remek lehetőséget biztosítanak arra, hogy megmérettessük magunkat, hogy munkánk kézzelfogható (vagy akár falra akasztható :)) érdemben részesüljön, hogy lássuk, van hova fejlődnünk, hogy tanulhassunk az előttünk járóktól, és hogy nem utolsó sorban, tanúságot tegyünk szakmai jelességünkről és rátermettségünkről.
Azonban sose feledjük a régi, de máig érvényes mondást, miszerint nem mind arany, ami fénylik. Tökéletesen példázza ezt a szintén ősszel rendezendő Arany Disznó díjátadó gála, ahová közönségszavazat alapján a legrosszabbnak ítélt hazai „mesterdarabokért” szól a harang. Mi azonban azt valljuk, hogy könnyű kívülállóként a pálya széléről kiabálni. Az, amit befogadóként látunk, vagyis hogy mi lesz egy munka eredménye, igen sok összetevőből áll. Éppen ezért az ügynökség, a brief, és a költségvetés ismerete nélkül, inkább ne ítélj, hogy ne ítéltess.
Összegezve tehát, aki szívesen fogadja a külső véleményeket, megerősítésre vágyik és bírja a kritikát, vagy csupán megfelelő önbizalommal rendelkezik és hiszi, hogy a remény hal meg utoljára, az ne habozzon, hanem legyen ő maga a hab a (reklám)tortán. Hajrá!
Írta: Varga Viktória
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
1 komment
Címkék: kampány kreatív brand verseny pályázat prizma reklámszakma arany lollipop smpb
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek