Közhelyek

2011.09.02. 14:29

Már mindenki hallotta több ezerszer a mondást, miszerint „hallgatni arany”. Na, ez az, ami ránk a közösségi média térben egyáltalán nem igaz! Természetesen hallgatnunk is kell, hiszen oda kell figyelnünk arra, amit ügyfeleink mondanak, és reagálnunk kell rá. Emellett azonban valamilyen szinten magunkat is kell promóznunk. A lényeg, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a két dolog között, nem szabad hagyni, hogy kommunikációnk csupán egyirányú legyen, mégis irányítanunk kell a diskurzust. Anyukám mindig azt mondta, hogy azért van két fülünk és egy szánk, hogy kétszer annyit füleljünk, mint amennyit beszélünk. Úgy gondoljuk, ez a közösségi média jelenlétünkre is igaz. Persze nem azt akarjuk, hogy keveset írjatok, hanem azt, hogy még többet olvassatok és reagáljatok.

Mára van egy másik kifordított közhelyünk is, „miszerint senki sem tökéletes”. Ez igaz is, de nem jelenti azt, hogy nem kell a tökéletesre törekednünk és folyamatosan fejlesztenünk online jelenlétünket (is). Valahogy biztosan lehet javítani a szolgáltatásunkat vagy termékünket, így meg kell találnunk ezt a lehetőséget és cselekedni. Mi folyamatosan fejlesztjük önmagunkat és kampányainkat is, ügyfeleink legnagyobb megelégedésére!


   - Myrtis Creative -  

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr883197797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása