Zombi apokalipszis a közösségi médiában
2013.07.02. 16:28
Úgy tűnik, az új, zombi apokalipszisről szóló World War Z tudott olyat mutatni az embereknek, ami azt bizonyítja, még nem teljesen elcsépelt ez a témaválasztás. Az utóbbi években nagyobb átütést nem sikerült elérni, csupán az élőhalottas sorozatok értek el szembetűnő nézettséget.
A World War Z sikerei a közösségi médiában is megmutatkoznak; ahhoz képest, hogy a legtöbb országban júniusban volt a premier, több, mint 560 ezer like-kal illették a Facebook-on, és 164 ezren beszélnek róla (a nagy sikerű Holtak Hajnala (2004) már csak 400 ezer like-al mutathat fel többet). Több dolog is rejtőzködhet a siker mögött; az egyik maga Brad Pitt jelenléte a filmben, hiszen ő önmagában is egy óriási rajongóbázissal rendelkező ikon, a másik pedig az, hogy a forgatásról folyamatosan nyilvános hírek jelentek meg mind a közösségi médiában, mind a televízióban és a rádióban, ezzel felkorbácsolva az emberek érdeklődését. A hivatalos honlap is különleges, szembetűnő és újszerű; a kezdőoldalon a filmből bevágott jelenetek szolgálnak háttérként, majd megnézhetjük az összes trélert. Talán a Resident Evil és legújabb részeinek bukása miatt sikerült ekkora érdeklődést kiváltania, hiszen ott már valóban elég unalmas a végére a történet, a néző nem végigizgulja a filmet, hanem inkább továbbkapcsol.
A jelenetek a legújabb technikával készültek, így a néző teljesen átélheti a film izgalmait, és instant borzongást élvezhet, főleg, ha 3D-ben is megtekinti majd. Mi történik akkor, ha tényleg bekövetkezik a zombi apokalipszis? Nos, miután bezárkózunk, töltsük fel élelmiszerraktárainkat, és fogadjuk meg az alábbi tippeket:
- A Foursquare rajongók egy ideig ne csekkoljanak be semmilyen helyszínen, hiszen ez gyors útmutatást jelentene. Természetesen nem a zombiknak (nem tudnak olvasni), hanem az éhező embereknek, akik rátörnek az emberre és elviszik az élelmiszert.
- A Farmville és egyéb játékok a gondolatok elterelését biztosítják a jelenbeli problémák elől; ám érdemes úgy beosztani a napunkat, hogy ne ezekkel teljen el, ugyanis folyamatosan gondoskodni kell táplálékunk beszerzéséről!
- Bár az okostelefonok használata életmentő a folyamatos információszerzés miatt, használjuk őket tényleg okosan! Vezetés közben ne telefonáljunk és ne posztoljunk, hiszen egy óvatlan pillanatban felborul az autónk és megharaphatnak minket.
- Hencegésből semmilyen videót ne tegyünk fel az internetre, hiszen attól még, hogy világvége van, nem ez a megfelelő időpont a hírnévszerzésre.
Reméljük, hogy ezeket a tippeket sosem kell majd a gyakorlatban alkalmazni, és csak a mozivásznon figyelhetjük végig, hogy a rendező, Marc Forster szemszögéből hogyan reagál a világ a zombi-invázióra.
Írta:
Csökönyi Regina
Források:
https://www.facebook.com/WorldWarZMovie?fref=ts
http://socialmediatoday.com/cdhansen/1554016/4-social-media-habits-avoid-during-world-war-z
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: kommunikáció facebook bradpitt közösségi média social media worldwarz
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek