Amőba harc a Twitteren!
2013.03.23. 19:18
Habár tegnap este érkezett meg Magyarországra is a már régen beharangozott felújított Timeline, mi mégsem erről szeretnénk ma írni, ugyanis egy sokkal kedvesebb közösségi média kampánynak lehettünk szemtanúi Twitteren az elmúlt hetekben.
A Kit Kat és az Oreo üzletileg nem állnak kapcsolatban, tehát a továbbiakban úgy kell tekintenünk a történtekre, hogy ez csak a két fél kreativitásának és a helyzethez való fantasztikus alkalmazkodásának volt az eredménye.
Egy teljesen átlagos felhasználó, név szerint Laura Ellen volt az, aki csoki imádó lévén a következőt tweetelte:
Forrás: twitter.com
A poszt után a Kit Kat lépett először: egy virtuális amőba párbajra hívta ki az Oreo-t, hogy megharcoljanak rajongójuk kegyeiért!
Forrás: twitter.com
Az Oreo sem volt rest, de az esetleges negatív hullámokat hozó vereség elkerülésének érdekében nem vette fel a kesztyűt a játékban a Kit Kat-tel szemben; egy formabontó bocsánatkéréssel töltöttek fel egy képet, ami felett azt írják: „Bocsi Kit Kat, nem tudtuk megállni” :)
Forrás: twitter.com
Ha azt gondoljuk, hogy a játékból való kihátrálás nem pozitív hatást kelt, bizony tévedünk. Az Oreo ezzel a játékos, gyors gondolkodású kommunikációjával megelőzi a labdát feldobó Kit Kat marketingfogását is – hiszen a márkát emberi tulajdonságokkal ruházza fel, és ezzel sokkal közelebb engedi a fogyasztóit is magához. Ezen kívül érdemes követni a Facebook oldalukat is, mert zseniálisan kreatív posztoknak lehetünk szemtanúi; például most már azt is tudjuk, hogy az Oreo szerencsesütik soha nem vezetnek minket félre! Hogy üzletileg mennyire kifizetődő egy kreatív kampányba fektetni? Mivel épp Oreo kekszet majszolok, ezek szerint mindenképp!
Forrás: http://www.facebook.com/oreo
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: marketing kampány kreatív brand kommunikáció amőba kit kat közösségi média oreo social média
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek