Facebook Offers
2012.10.22. 09:34
A Facebook néhány hete végre élesítette Offers névre hallgató új szolgáltatását, amelynek bevezetését még februárban terjesztette elő. Típustól függetlenül minden 400 fölötti rajongóval rendelkező oldal élhet vele. Lássuk hát mi ez, kinek jó, és miért jó?
Az Offers nem más, mint a bejelentkezésen alapuló kedvezmények továbbfejlesztett változata. Ez egy olyan funkció, amely nem csak az adott cégnek, de a felhasználóknak is hasznos, hiszen alkalmazásával kedvezményes ajánlatokkal lephetjük meg lájkolóinkat.
Ámbár a közösségi kommunikáció, a rajongószám növekedés, és az önreprezentáció mind kétségkívül nagyon hasznos, a jelenléten kívül eddig nem sok egyértelműen mérhető anyagi haszonnal kecsegtetett a Facebook.
Egyes közösségi média kutatások azt mutatják, hogy a Facebook rajongók nem minden esetben motiválhatóak csupán a tartalommal, sokkal inkább vágynak speciális, személyre szóló ajánlatokra és közleményekre, valamint limitált hozzáférésre. Az új Facebook funkció segítségével éppen ezt tudják megvalósítani az üzleti vállalkozások.
Az Offers jó a márkának, mert exkluzív ajánlatokat tehetnek közzé Facebook oldalukon, másrészt jó a rajongóknak, hiszen egy klikkeléssel is elérhetővé válnak számukra a kedvezmények, ami elősegítheti a felhasználók bevonását, ösztönzését, valamint elköteleződését. És természetesen Zuckerberg sem kerüli el a húsosfazekat, hiszen a Facebook is jól jár a bónuszos ajánlatok hálózatba vonásával, mert minden egyes darab után a minimum hirdetési érték üti a markát. Röviden azt mondhatjuk: Mindenki boldog.
Használhatják nagy vállaltok, de kis cégek is, azt azonban érdemes végiggondolni, hogy hogyan tudunk legjobban élni a lehetőséggel.
Három féle ajánlat típus létezik:
- csak boltban beváltható
- csak online beváltható
- ill. a kettő kombinációja
A bónuszokat testre is szabhatjuk, a lejárattól kezdve az igénybevétel mennyiségén át a felhasználási feltételekig, melyhez rövid szöveget és képet is csatolhatunk, amelyet a felhasználók a hírfolyamban láthatnak majd.
Az Offers tehát egyfajta folyosót képez az online és az offline vásárlás között, mely elősegítheti a like növekedést, a rajongók megtartását, és a forgalomnövekedést. Ezért mindenképpen hasznos lehet megismerni és megtanulni a használatát.
Írta: Varga Viktória
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: közösség kommunikáció facebook közösségi hálózat közösségi média social media facebook kommunikácio
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek