Mostanra talán már megtapasztaltad, hogy virtuális követőid milyen mértékben járulnak hozzá oldalad sikerességéhez; tartalmat és bevételt generálnak a saját tapasztalataik alapján, és gyakran fizető vagy akár élethosszig tartó fogyasztóddá válnak.

A köszönetnyilvánítás nagyszerű módja a jutalmazás, mely által kifejezheted, hogy mennyire hálás vagy üzleti sikereidben való szerepükért. A köszönet szép dolog, de jogos a kérdés, hogy a köszönetnyilvánításon túl nem-e érdemelnek valamilyen valós kedvezményt, amivel valódi előnyhöz juttatod őket?

Íme néhány módja annak, hogyan mutasd ki, mennyire hálás vagy a rajongóidnak:

1. Speciális ajánlatok

Mikor egy új terméket hozol forgalomba, vagy kifogysz a készletből, ajánlj nekik valamely kisebb, fix jutalmat. Sok módja van annak, hogy ezek a speciális ajánlatok ne tartalmazzanak valós árengedményt. Olyan eszközök alkalmazása, mint a…

  • Kuponajándékozás, ha bejelentkeznek valahonnan (check-in)
  • Ingyen minták
  • Kiegészítő, vagy bónusz árucikkek
  • Elő, vagy utánrendelési lehetőség

… tökéletes lehetőség, hogy az első vásárlóidnak a kedvében járj.

2. Akciós ajánlatok

Az árengedmény kódok segíthetik a holtponton való átlendülést, ami abban az esetben jön létre, ha a fogyasztó gondolkodik a rendelésen, de mégsem minden esetben fordul át a gondolat cselekvésbe. Ők azok a réteg, akiket talán érdemes lenne emlékeztetni az akcióra, vagy újból felajánlani a kedvezményt.

Az árengedmény kódoknak nem kell óriási engedménynek lennie, csupán 10%, mely egy kedves emlékeztető lenne a korábbi rendelésével kapcsolatban. Az a néhány eset, amikor ezt felajánlod, még nem fog csődbe vinni, mégis szimpatikus módon hívod fel a figyelmüket –magadra-.

myrtis_creative_discount.PNG

3. „Valós tartalom”

Azon túl, hogy egy szimpla vásárlási felhívást intézel a rajongóidhoz, próbálj meg valós megoldást nyújtani a problémájukra. Tegyél fel kérdéseket, kérdezd őket mire vágynak leginkább mostanában, vagy milyen információra van szükségük, és adj kielégítő válaszokat teljesen ingyen és bérmentve:

  • ossz meg érdekes cikkeket, friss információkat
  • posztolj a vállalatod nagyobb híreivel kapcsolatban

Az egyik legjobb jelképe a hálának, ha segítesz. Még ha ez nem is eredményez neked közvetlen profitot.

 

4. Köszönő levél

Szimplán elektronikus úton köszönetet mondani egy értékes fogyasztónak vásárlás után, nagyszerű ötlet, de posztolhatsz az oldaladon egy névre szóló üzenetet is nekik, mi több egy képeslapot is küldhetsz. Jó indok a vállalat létrejöttének évfordulóján, vagy mérföldköves rajongói számnál szívhez szóló köszönetet mondani mindenkinek, aki a követőid közé tartozik.

köszönet.PNG


5. Márkák, amelyek jól csinálják

Ha még több inspirációra van szükséged kitalálni, hogyan mondj köszönetet fogyasztóidnak, nézd meg, mások hogyan csinálják. A Domino Pizza pl. 50%-ot elengedett online vásárlás esetén Júniusban, mert elérte az 1 milliárdos online rendelést.

A Kraft 2011 Twitter kampányában két olyan embert kellett megemlíteni, akik használták a „mac & chees” szófordulatot. Aki először válaszolt, ingyen Kraft vacsorát kapott.

 

Senki sem szereti azt érezni, hogy csak egy szám a sokból. Méltányolj bármit, amit változatos social media aktivitással érnek el és egyben gazdagítják köreidet, követőidet, vagy rajongótáborodat 

Forrás: SmartBlog on Social Media.

Írta:Jeszti

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr574792241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása