Mielőtt bármibe belefognánk
2011.08.29. 11:49
Mindenki érzékeli a felhajtást a közösségi média körül, olvassa az eredményeket, és látja, ahogyan versenytársai regisztrálnak a facebookra, és blogokat írnak. Nem meglepő, hogy sokan úgy érzik, nekik is be kell szállniuk. Mielőtt azonban bárki fejest ugrana a közösségi médiába, tervezgessen egy kicsit, ugyanis így pénzt, időt és sok energiát spórolhat. Na meg jó sok frusztrációtól kíméli meg magát. Próbálja mindenki megválaszolni magának a következő kérdést:
Miért akar ebben egyáltalán részt venni?
„Mert a konkurencia is csinálja!”
„Mert XY azt mondta, hogy muszáj!”
„Mert növelni akarom az online eladásaim!”
Rossz, rosszabb és még rosszabb válaszok. A közösségi médiára is igaz az, ami úgy általában a marketing eszközökre: nem biztos, hogy minden cégnek használnia kell őket. A közösségi média hosszú távú stratégiát igényel, annak ellenére, hogy vannak olyan részei, melyek azonnali eredményt (pl.: ismertség növekedést) generálnak. Az igazság az, hogy az igazi eredmények csak idővel jelentkeznek. Épp ezért, ha valakinek nincs ideje rendszeresen foglalkozni a közösségi médiával, inkább bízzon meg valakit vele, mintsem hogy rosszul csinálja. Ha nincs meg a megfelelő ismeretanyag a témában cégen belül, szintén javasoljuk szakértők bevonását. Megéri.
- Myrtis Creative -
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: facebook stratégia regisztráció social media myrtis creative
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek