Mielőtt bármibe belefognánk

2011.08.29. 11:49

Mindenki érzékeli a felhajtást a közösségi média körül, olvassa az eredményeket, és látja, ahogyan versenytársai regisztrálnak a facebookra, és blogokat írnak. Nem meglepő, hogy sokan úgy érzik, nekik is be kell szállniuk.  Mielőtt azonban bárki fejest ugrana a közösségi médiába, tervezgessen egy kicsit, ugyanis így pénzt, időt és sok energiát spórolhat. Na meg jó sok frusztrációtól kíméli meg magát. Próbálja mindenki megválaszolni magának a következő kérdést:

Miért akar ebben egyáltalán részt venni?

„Mert a konkurencia is csinálja!”
„Mert XY azt mondta, hogy muszáj!”
„Mert növelni akarom az online eladásaim!”

Rossz, rosszabb és még rosszabb válaszok.  A közösségi médiára is igaz az, ami úgy általában a marketing eszközökre: nem biztos, hogy minden cégnek használnia kell őket. A közösségi média hosszú távú stratégiát igényel, annak ellenére, hogy vannak olyan részei, melyek azonnali eredményt (pl.: ismertség növekedést) generálnak.  Az igazság az, hogy az igazi eredmények csak idővel jelentkeznek. Épp ezért, ha valakinek nincs ideje rendszeresen foglalkozni a közösségi médiával, inkább bízzon meg valakit vele, mintsem hogy rosszul csinálja. Ha nincs meg a megfelelő ismeretanyag a témában cégen belül, szintén javasoljuk szakértők bevonását. Megéri.


   - Myrtis Creative -  

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr683187566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása