Stratégiai tervezés
2011.08.19. 17:22
Mi stratégia tervezői háttérrel büszkélkedhetünk, épp ezért tudjuk, mennyire fontos ez, a közösségi médiában pedig elengedhetetlen. Egyszerűen nem hiteles, ha a cégünknek nincs egy egyedi hangja a közönség felé. Ha elmulasztjuk a tervezést, a közösségi oldalunk úgy fog kinézni, mintha egyszerre több ember foglalkozna vele, de mind szörnyű munkát végeznének. Ennek megakadályozására teszünk most kísérletet.
Egy stratégia:
- legyen szervezett, és a teljes marketingterv része
- legyen rábízva bizonyos emberre vagy csapatra, akik egységesítik a cég hangját
- tekintsen ki az ügyfelekre és a konkurenciára is
- tartalmazzon tervezett bejegyzéseket, valamint interakciót a közösséggel
- legyen a márkázási stratégia része
Ha a fenti tanácsokat követjük, könnyen szert tehetünk hathatós közösségi média jelenlétre, némi humorral pedig akár az egekig menetelhetünk a szakértők és a közösség szemében egyaránt.
- Myrtis Creative -
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek