Stratégiai tervezés

2011.08.19. 17:22

Mi stratégia tervezői háttérrel büszkélkedhetünk, épp ezért tudjuk, mennyire fontos ez, a közösségi médiában pedig elengedhetetlen. Egyszerűen nem hiteles, ha a cégünknek nincs egy egyedi hangja a közönség felé. Ha elmulasztjuk a tervezést, a közösségi oldalunk úgy fog kinézni, mintha egyszerre több ember foglalkozna vele, de mind szörnyű munkát végeznének. Ennek megakadályozására teszünk most kísérletet.

Egy stratégia:
- legyen szervezett, és a teljes marketingterv része
- legyen rábízva bizonyos emberre vagy csapatra, akik egységesítik a cég hangját
- tekintsen ki az ügyfelekre és a konkurenciára is
- tartalmazzon tervezett bejegyzéseket, valamint interakciót a közösséggel
- legyen a márkázási stratégia része

Ha a fenti tanácsokat követjük, könnyen szert tehetünk hathatós közösségi média jelenlétre, némi humorral pedig akár az egekig menetelhetünk a szakértők és a közösség szemében egyaránt.

 


   - Myrtis Creative -  

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr503165366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása