Mielőtt posztolnánk Facebookra
2011.08.16. 16:00
Facebook oldalunk fejlesztésének kisebbik része a rajongó gyűjtés, a nagyobb kihívást a rajongók elérése, bevonása jelenti.
Lenne pár kérdésünk:
Lájkolják rajongóink a bejegyzéseinket?
Kommentálnak rájuk?
Megosztják azokat barátaikkal?
Esetleg saját témába vágó bejegyzéseiket is elhelyezik oldalunkon?
Ha bármelyikre a válaszod „nem”, akkor itt az ideje, hogy segítsünk neked a posztolási stratégiád újratervezésében! A legközelebbi bejegyzésed előtt tedd fel magadnak ezt az öt kérdést!
1. Mi a cél?
Döntsd el, mit szeretnél. A márka ismertségét növelni? Belsős tippeket adni? Megnevettetni az embereket? Na azért posztolj, hogy legyen valami az oldaladon. Minden bejegyzésednek legyen meghatározott célja, amelyek illeszkednek a marketing stratégiádba!
2. Én ezt lájkolnám?
Legtöbbször mi magunk nem vagyunk része önnön célközönségünknek (micsoda paradoxon), de bele kell bújnunk az ügyfeleink cipőjébe. Ha rajongói szemmel nem értékelnénk a saját bejegyzésünket, akkor nem szükséges megosztanunk…
3. Ezek mi vagyunk?
A közösségi média egyedi hangot ad mindenkinek. A cégedé milyen? Öltönyös-nyakkendős? Szomszéd-barátos? Pólós-farmeres? Fontos a hangvételt előre meghatározni, főleg ha több ember is ír a cég nevében.
4. Átvihetem ezt más platformra is?
A tökéletes Facebook post nem igazán fogja megállni a helyét máshol. Megjelenéseinket össze kell hangolnunk, de nem szabad duplikálni üzeneteinket!
5. Eladok ezzel valamit?
Ha a posztunk reklámszöveg, akkor inkább felejtsük el… A közösségi médiában kapcsolatokat építünk, nem pedig a közvetlen eladási statisztikáinkat javítjuk.
- Myrtis Creative -
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: kommentelés facebook lájkolás posztolás myrtis creative
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek