Timeline Mr. Miyagival

2012.03.19. 18:16

 


 Fair vagy nem, már csak pár nap és a facebook minden felhasználó profilját átdobja a személyes krónika jellegű Timeline dimenziójába nemtől, vallástól, iskolai végzettségtől, szemszíntől függetlenül. Tetsziknemtetszik- MINDENKI repülni fog!

Ezért a következő napokban a modern kor rettegett "Ivánkáját" fogjuk részletesen elemezni, mert az idővonaltól - valamilyen különös oknál fogva - sokan kisebb fajta idegösszeomlást kapnak, mint Karate Kölyök 1985-ben, amikor a fekete öves fiúk betámadták.https://www.youtube.com/watch?v=o1DmdgOdHgw&feature=related 

"Aggodalomra semmi ok"-mondja Mr. Miyagi kacsintva. "Van még 10 nap, hogy a Timeline filozófiát mindenki magáévá tegye és minimum feketeöves harcos legyen idővonalból!"  https://www.youtube.com/watch?v=O-qesAt92Jw

Szóval mindenki kösse fel a homlokára a lemenő napot és ha megvagytok kezdhetjük! 

 

Mr Miyagi első tanácsa: Összpontosíts a cover képre! 

Az első és legszembetűnőbb Timeline-os módosítás a Cover Photo magyarul borító. Beteríti az egész oldalt -pontos mérete:851 px X 315 px - ami azért is jó, mert ahogy Mr Miyagi mondaná: Egy kép többet ér, mint ezer szó!

Egy szó, mint 100: Ha jó a covered, akkor tiéd a világ!

Rengeteg lehetőség van ebben a hatalmas bemutatkozó képben. Még mielőtt kitalálnál valamit, olvasd el ezeket a gondolatotokat, ami segíthet és motiválhat a tökéletes facebook cover kifejlesztésében.  

1. A legfontosabb: fantázia

"A logika eljuttat A pontból B pontba. A képzelet segítségével pedig eljuthatsz bárhová." Albert Einstein

2. Kim Catrall senkinek sem tanácsolja a divatmajmok sivár életét, csak szimplán a stílus önmeghatározó erejére van szükség:

"A stílus annyi, mint tudni, hogy ki vagy, mit akarsz mondani és fütyülni minden másra." Kim Cattrall

3. Ne erőltess magadra pozitív gondolatokat, ha nem érzed azt, hogy Te vagy a brand ilyen lenne. De azt tartsd szem előtt, hogy a cover kép az úgy működik, mint egy reklámplakát. Oliviero Toscani előtt még senki nem fogalmazta meg ennyire pontosan a reklámhatást. A Benetton egykori kreatív igazgatója szerint a boldogságnak köze lehet a sikerhez. 

"A reklámipar nem termékeket vagy ötleteket árusít, hanem a boldogság lenyűgöző, de hamis illúzióját."

Fantázia+stílus+boldogság illúziója. Ezzel a hármassal tökéletes facebook covered lehet. Holnap Mr. Miyagi megmutatja a legkreatívabb borítókat.

Addig is jó ötletelést!

 


   - Myrtis Creative  Mr Miyagi-  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr454326344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nasza 2012.03.26. 13:05:39

"A reklámipar nem termékeket vagy ötleteket árusít, hanem a boldogság lenyűgöző, de hamis illúzióját."
kedvenc idézet..
én még nem álltam át timeline-ra...de hamarosan úgy is át kell..csak kell egy jó cover fotó:) talán a borító ötletek,amiket mutattok majd, támpont lesz számomra is:);)
süti beállítások módosítása