A fenti kérdés rendkívül sok ügyfelünkben felmerült már. Alapvetően négy ok miatt köteleződnek el a felhasználók a nagy márkák oldalai mellett, ezeket próbáljuk meg kicsit kivesézni ebben az írásunkban.

     1.  Kuponok és ajánlatok
Az emberek kuponokért, kedvezményekért bármilyen márka rajongótáborához csatlakoznak. Gondoljunk csak a közvetlen ajánlatokra vagy a közönséges DM-re: Ha küldhetünk neked reklámot, olcsóbban vásárolhatsz tőlünk és részt vehetsz az akcióinkban. Ilyen egyszerű. Ez az a tevékenység, amivel a konverzió a legtriviálisabban elérhető.

     2. Identitás
A legszerencsésebb márkák elmondhatják magukról, hogy közösségük tagjainak egyéniséget, és stílust kölcsönöznek. Erre tradicionális példa a Harley-Davidson, míg modernebb példaként az Apple-t hozhatnánk fel. Nem kell azonban megijedni! A kevésbé „trendi” cégek is tudnak márkaközösséget építeni, ha nem is olyan erőset, mint az említett példák. Ha márkánk egyáltalán nem love-brand, még mindig építhetünk kampányokat valamilyen népszerű cél köré, így az emberek azonosulhatnak a márkával az adott célon keresztül. Ha így akarunk rajongókat szerezni, akkor szükségünk lesz egy erős közösségi média stratégiára, hogy ezzel is bizonyítsuk elkötelezettségünket!

     3. Szórakozás
Néhány facebook oldal egészen nagy szórakoztatói potenciállal bír rajongói számára. Lehet ilyesmivel is próbálkozni. A játékok például kiváló lehetőséget adnak arra, hogy bevonjuk az embereket, de ne felejtsük el: ha csak szórakozni jönnek, nem fognak sokáig maradni, ezért fontos a következő pont!

4. Tartalom
Az értékes tartalom fogyasztói elköteleződést, érdeklődést, és párbeszédet teremt, azaz mindent, amire csak egy jó marketinges vágyhat! Ezt többféleképpen is el lehet érni, a tartalom lehet szórakoztató vagy akár informatív is. Ha az emberek csatlakoznak hozzánk azért, hogy bejegyzéseinket lássák, akkor nyert ügyünk van! A tartalommal generált közösség mindig erősebb és lojálisabb, mint bármilyen más módon szerzett közösség. Törekedjünk hát ezzel magunkhoz vonzani ügyfeleinket, vásárlóinkat!


   - Myrtis Creative -  

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr853148490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása