A Kreatív Csoport és a Myrtis Creative interaktív workshopot tart május 10-én a Facebook-kampányokban rejlő veszélyekről.

 
  • Hogyan lehet túlélni egy trolltámadást a Facebook-on?
 
  • Mitől lesz hatékony a válságkommunikáció?
 
  • Mit lehet tenni és mit nem, amikor a cél a termék / a márka / a cég jó hírnevének megőrzése?
 
Ha szeretnél választ kapni ezekre a kérdésekre, akkor jelentkezz a workshopra! Tapasztald meg milyen egy igazi trolltámadás. Inkább itt, mint élőben!
 
A résztvevők egy játékban vesznek részt, mely során egy szimulált válsághelyzetet kell megoldaniuk a Facebook felületén.
A workshop különlegessége az, hogy a vendégek a márka jó hírnevét tépázó trollok szerepébe is belebújhatnak!
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr974375514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása