Cukorhegy díj!

2012.01.10. 17:53

 

 

Megalapítottuk a Cukorhegy díjat! Nevét a közösségi média koronázatlan királyáról Mark Zuckerbergről kapta. Sokan nem tudják: a zuckerberg szó jelentése cukorhegy.  

Olyan végzős hallgatókat szeretnénk megszólítani, akik szakdolgozatukat közösségi média marketing és kommunikáció témában készítik. Hiszünk abban, hogy a minőségi munka egyszer csak megtérül. Hogy a befektetett energia nem vész el csak átalakul, sikerré. Ezért úgy döntöttünk, hogy a legjobbak velünk fognak dolgozni! Junior Associate pozícióval jutalmazzuk a kiemelkedően jó szakdolgozatok íróit!

Felejtsd el a CTRL C + CTRL V kombinációt, kizárólag az eredeti gondolatokat fogjuk díjazni! Légy önmagad!

 

P Á L Y Á Z A T I   F E L H Í V Á S

 

A Myrtis Creative közösségi média területre specializálódott marketingügynökség céljai között szerepel a közösségi média felhasználás lehetőségeinek magyarországi terjesztése.

Ezzel a célunkkal összhangban 2012-ben megalapítjuk a

                „Cukorhegy”

                                   díjat.

Az idén  első alkalommal hirdetünk pályázatot a díj elnyerésére, melyre felsőoktatási intézmények diákjai jelentkezhetnek közösségi média marketing és kommunikáció témában 2012-ben készített szakdolgozatukkal.

A „Cukorhegy” díj nyilvános pályázat alapján kerül kiadásra. A nyilvánosság megteremtése érdekében a Myrtis Creative:

  • közvetlenül e-mail-ben megkeresi a pályázat témájában oktatási tevékenységet végző felsőoktatási intézményeket,
  • saját honlapján – www.myrtis.hu – közzéteszi a pályázati felhívást.

A nyilvános meghirdetést követően magyar nyelvű pályázatot bármely 2012-ben szakdolgozatot készítő diák beadhat. A pályázatoknak tartalmaznia kell a következő információkat: 

  • kitöltött nevezési lap,
  • szakdolgozat.

Pályázatok 2012. április 30-ig adhatók le elektronikus formában a cukorhegy@myrtis.hu e-mail címre.

Az értékelést a Myrtis Creative végzi súlyozott szempontok alapján:  

  • Kiemelt szempontok:
    • Mennyire elmélyült közösségi média ismeretekről árulkodik a szakdolgozat?
    • Mennyire újszerű a dolgozat következtetése?
  • Fontos szempont:
    • Mennyire foglalkozik a szakdolgozat a közösségi média tradicionális médiától különböző megközelítésmódjával?
    • Mennyire naprakész?
  • További szempontok:
    • Mennyire sokrétű a dolgozatban felhasznált források köre?
    • Mennyire gyakorlatias a dolgozat témaválasztása?

A „Cukorhegy” díj erkölcsi elismerés mellett minimum fél éves, a Myrtis Creative-nál töltendő, fizetett Junior Associate pozíciót tartalmaz a díjazott számára.

A Myrtis Creative a pályázat eredményét 2012. május 31-én honlapján ismerteti és a díjazottnak diplomaosztóján oklevél formájában személyesen is átadja.

Budapest, 2012. február 13. 

Simicz Tamás és Szabolcs András

ügyvezetők


   - Myrtis Creative -  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr554320689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása