Cukorhegy díj!
2012.01.10. 17:53
Megalapítottuk a Cukorhegy díjat! Nevét a közösségi média koronázatlan királyáról Mark Zuckerbergről kapta. Sokan nem tudják: a zuckerberg szó jelentése cukorhegy.
Olyan végzős hallgatókat szeretnénk megszólítani, akik szakdolgozatukat közösségi média marketing és kommunikáció témában készítik. Hiszünk abban, hogy a minőségi munka egyszer csak megtérül. Hogy a befektetett energia nem vész el csak átalakul, sikerré. Ezért úgy döntöttünk, hogy a legjobbak velünk fognak dolgozni! Junior Associate pozícióval jutalmazzuk a kiemelkedően jó szakdolgozatok íróit!
Felejtsd el a CTRL C + CTRL V kombinációt, kizárólag az eredeti gondolatokat fogjuk díjazni! Légy önmagad!
P Á L Y Á Z A T I F E L H Í V Á S
A Myrtis Creative közösségi média területre specializálódott marketingügynökség céljai között szerepel a közösségi média felhasználás lehetőségeinek magyarországi terjesztése.
Ezzel a célunkkal összhangban 2012-ben megalapítjuk a
„Cukorhegy”
díjat.
Az idén első alkalommal hirdetünk pályázatot a díj elnyerésére, melyre felsőoktatási intézmények diákjai jelentkezhetnek közösségi média marketing és kommunikáció témában 2012-ben készített szakdolgozatukkal.
A „Cukorhegy” díj nyilvános pályázat alapján kerül kiadásra. A nyilvánosság megteremtése érdekében a Myrtis Creative:
- közvetlenül e-mail-ben megkeresi a pályázat témájában oktatási tevékenységet végző felsőoktatási intézményeket,
- saját honlapján – www.myrtis.hu – közzéteszi a pályázati felhívást.
A nyilvános meghirdetést követően magyar nyelvű pályázatot bármely 2012-ben szakdolgozatot készítő diák beadhat. A pályázatoknak tartalmaznia kell a következő információkat:
- kitöltött nevezési lap,
- szakdolgozat.
Pályázatok 2012. április 30-ig adhatók le elektronikus formában a cukorhegy@myrtis.hu e-mail címre.
Az értékelést a Myrtis Creative végzi súlyozott szempontok alapján:
- Kiemelt szempontok:
- Mennyire elmélyült közösségi média ismeretekről árulkodik a szakdolgozat?
- Mennyire újszerű a dolgozat következtetése?
- Mennyire elmélyült közösségi média ismeretekről árulkodik a szakdolgozat?
- Fontos szempont:
- Mennyire foglalkozik a szakdolgozat a közösségi média tradicionális médiától különböző megközelítésmódjával?
- Mennyire naprakész?
- Mennyire foglalkozik a szakdolgozat a közösségi média tradicionális médiától különböző megközelítésmódjával?
- További szempontok:
- Mennyire sokrétű a dolgozatban felhasznált források köre?
- Mennyire gyakorlatias a dolgozat témaválasztása?
- Mennyire sokrétű a dolgozatban felhasznált források köre?
A „Cukorhegy” díj erkölcsi elismerés mellett minimum fél éves, a Myrtis Creative-nál töltendő, fizetett Junior Associate pozíciót tartalmaz a díjazott számára.
A Myrtis Creative a pályázat eredményét 2012. május 31-én honlapján ismerteti és a díjazottnak diplomaosztóján oklevél formájában személyesen is átadja.
Budapest, 2012. február 13.
Simicz Tamás és Szabolcs András
ügyvezetők
- Myrtis Creative -
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: szakdolgozat közösségi média myrtis creative gyakornoki állás cukorhegy díj lehetőség pályakezdőknek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek