A Corvinus Egyetemi Napok keretein belül az Antall József Tudásközpont segítségével megrendezésre került cégünk előadása: Legyél Te is Facebook guru egy órára!

A cím sokat sejtető: a résztvevőket egy izgalmas utazásra invitáltuk, mely által még jobban megismerték a közösségi médiát, a közösségi hálót, a Facebook-ot - a legjobb, és a kissé elhibázott kampányokat, melyek port kavartak a web 2.0-s szférában.

Az előadás első részét Simicz Tamás, a Myrtis ügyvezető igazgatója tartotta, ahol a közösségi média evolúciós fejlődéseként haladtunk végig a nagyobb vállalatok által kreált kampányokon. A közönség lelkesen hallgatta ezt a szakmaibb részt is – ebből is érződik, hogy a közösségi média cégekre, vállalatokra gyakorolt hatása egyre nő.

Az előadás második része megmozgatta a közönséget is: csapatokra osztva kellett bebizonyítaniuk, hogy ők a legkreatívabb ügynökség, akik a közösségi hálót megfelelő tartalommal, humorral és egyediséggel töltik meg.

Igazán jó ötletek születtek ez alatt az idő alatt, és a csapatok annyira belemerültek a munkába (játékba?:)), hogy néha igencsak jól jött a visszaszámlálónk, hogy figyelmeztessük őket a határidők betartására.

A végén a legjobb három csapatot jutalmaztuk, de természetesen Myrtis-es oklevéllel mindenkit jutalmaztunk :)

image.jpegAz egyik győztes csapat!

Az érdeklődőket az előadás után egy kötetlen beszélgetésre invitáltuk, ahol több munkatársunknak tettek fel kérdéseket a közösségi médiával kapcsolatban. A bemutatkozó körök után beszélgettünk közösségi médiáról, karrierről, és mindenről, ami felvetődött.

Mi nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a lelkes részvételt mindenkinek!

A jövőről pedig csak annyit, hogy van a remény arra, hogy szeptembertől előadássorozatot tartsunk más egyetemeken is!

Írta:

Novák Rebeka

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr825285049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.