listen_1.bmp

A cikk írója, Caitlin Zucal egyértelműen a tudtunkra adja, hogy a nagy általánosításokat elkerülve, ő nem az életkortól teszi függővé egy SM menedzser sikerességét.

A legjobb gyakorlati alkalmazások implementálásától függően válik valaki hatékonnyá, és ezt a vállalatoknak is szem előtt kellene tartania, mielőtt alkalmaznak valakit. Íme, az általa megfogalmazott 6 érv, mely - mennyiségében ugyan alulmarad a 11-hez képest-minőségében viszont… döntsétek el magatok! :)

 

  • Listen and Become Connected with the Company’s Culture
    • „Hallgass, és hangolódj rá a vállalati kultúrára!”

 

  • Fully Understand the Company’s Social Media Policy
    • „A vállalat SM irányvonalának teljes mértékű megértése”

 

  •  Preparation is Key for Excellent Customer Service and Crisis Management
    • „Előkészítés a kulcsa a kiváló vevőkiszolgálásnak és a krízismenedzsmentnek”

 

  •  Be Flexible and Possess a Willingness to Learn
    • „Légy rugalmas, és hajlandó tanulni”

 

  •  Hire Worthy Employees and Provide Them with the Opportunity to Grow
    • „Alkalmazz hiteles munkaerőt, és gondoskodj előrelépésük lehetőségéről”

 

  •  Archive All Social Media Activity
    • „Tárolj minden adatot a SM aktivitásodról”

 

A teljes cikket itt tekinthetitek meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr344765879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása