A cikk írója, Caitlin Zucal egyértelműen a tudtunkra adja, hogy a nagy általánosításokat elkerülve, ő nem az életkortól teszi függővé egy SM menedzser sikerességét.
A legjobb gyakorlati alkalmazások implementálásától függően válik valaki hatékonnyá, és ezt a vállalatoknak is szem előtt kellene tartania, mielőtt alkalmaznak valakit. Íme, az általa megfogalmazott 6 érv, mely - mennyiségében ugyan alulmarad a 11-hez képest-minőségében viszont… döntsétek el magatok! :)
- Listen and Become Connected with the Company’s Culture
-
- „Hallgass, és hangolódj rá a vállalati kultúrára!”
- Fully Understand the Company’s Social Media Policy
-
- „A vállalat SM irányvonalának teljes mértékű megértése”
- Preparation is Key for Excellent Customer Service and Crisis Management
-
- „Előkészítés a kulcsa a kiváló vevőkiszolgálásnak és a krízismenedzsmentnek”
- Be Flexible and Possess a Willingness to Learn
-
- „Légy rugalmas, és hajlandó tanulni”
- Hire Worthy Employees and Provide Them with the Opportunity to Grow
-
- „Alkalmazz hiteles munkaerőt, és gondoskodj előrelépésük lehetőségéről”
- Archive All Social Media Activity
-
- „Tárolj minden adatot a SM aktivitásodról”
A teljes cikket itt tekinthetitek meg!
http://socialmediatoday.com/caitlinz10/721426/response-11-reasons-why-23-year-old-shouldn-t-run-your-social-media
Írta: Jeszti
Szerző: Myrtis Creative Social Blogger
Szólj hozzá!
Címkék: diploma sm manager social media social media manager sm manager
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek