Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja - Utolsó kommentek
blfr5@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://socialnetworks.blog.hu/2013/07/11/husegesse_tesz_a_kozossegi_media/full_commentlist/1#c20280993
Válasz erre: Hűségessé tesz a közösségi média
2013-07-25T11:29:42+02:00
2013-07-25T11:29:42+02:00
Myrtis Creative Social Blogger
http://blog.hu/user/632211
Igazad van, nem könnyű jó marketing kampányt kialakítani a közösségi médiában. Viszont azok a rajongók, akiket alkalmazással vagy nyereményjátékkal "szerzel" az oldaladra, azok ott is maradnak. És egy ideig kapják a hírleveled, a posztjaid. Ha megfogó tartalommenedzsmenttel kommunikálsz feléjük, akkor potenciális vásárlói is lehetnek termékednek/szolgáltatásodnak. Természetesen létezik egy réteg, aki minden játékon részt vesz és csak a nyeremény az, ami a szeme előtt lebeg, de nem is velük szeretnél Facebook oldalként, márkaként szorosabb kapcsolatba kerülni, hanem a többi, értékes rajongóddal!<br />
Nyilvánvalóan nagyon fontos a konverzió - fontos az, hogy valódi eredményt lássunk a nap végén. Ehhez nyújtanak segítséget a közösségi média felületei - mivel minden mozzanatuk mérhető! A kapott adatokból pedig optimalizált kampányokat lehet létrehozni, melyek alapján már az "eladásokban" is számosítható és érezhető lesz a változás.
https://socialnetworks.blog.hu/2013/07/11/husegesse_tesz_a_kozossegi_media/full_commentlist/1#c20194547
Válasz erre: Hűségessé tesz a közösségi média
2013-07-11T22:32:25+02:00
2013-07-11T22:32:25+02:00
szallodas
http://blog.hu/user/799518
A Facebook-marketing egy félelmetesen túllihegett dolog. Az emberek minden sz@rra feliratkoznak (főleg, ha a like-ért nyerhetnek), aztán panaszkodnak, hogy tele van szemetelve az üzenőfaluk. Valódi interakciót kialakítani borzasztó nehéz, a legtöbben nem is veszik a fáradtságot rá, mivel ahhoz tartalmat kellene szolgáltatni, az meg bizony nem egyszerű. A cégek gyakran azt hiszik, hogy ha egy nyereményjátékkal szereznek 30000 rajongót, akkor annak van jelentősége. Pedig fenét, ezek ugyanis nem rajongók, csak emberek, akik szeretnének kapni egy ezer forintos utalványt. A véleménykérő oldalak jelentenek valódi közösségi média-marketinget, csak éppen ezt korlátozottan tudjuk befolyásolni, a hűséget pedig egyáltalán nem építik.
https://socialnetworks.blog.hu/2013/04/03/aprilisi_trefak_a_kozossegi_mediaban/full_commentlist/1#c19458009
Válasz erre: Áprilisi tréfák a közösségi médiában :)
2013-04-04T21:57:15+02:00
2013-04-04T21:57:15+02:00
Sir Nyű
http://blog.hu/user/102993
Izé, a huffpostos link két éves...<br />
Jó vicc!
https://socialnetworks.blog.hu/2012/10/01/itt_van_az_osz_itt_van_ujra_929/full_commentlist/1#c18171734
Válasz erre: Itt van az ősz, itt van újra…
2012-10-30T01:02:14+01:00
2012-10-30T01:02:14+01:00
fajansz
http://blog.hu/user/719620
koszonom a kedves szavakat.. :)
https://socialnetworks.blog.hu/2012/08/23/erste_vs_budapestbank/full_commentlist/1#c17613756
Válasz erre: Erste vs. Budapestbank
2012-08-23T23:43:04+02:00
2012-08-23T23:43:04+02:00
Héjj Szilárd Marketingarc
http://blog.hu/user/649264
Szerintem is jó anyag volt!
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/29/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_2_resz_proaktivitas/full_commentlist/1#c16197693
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 2. rész Proaktivitás
2012-03-27T10:33:47+02:00
2012-03-27T10:33:47+02:00
Chris85
http://blog.hu/user/717650
Minden mondattal egyetértek!Amit Tarika86 kiemelt az pedig abszolút jogos!
https://socialnetworks.blog.hu/2012/03/07/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_3_resz_valsagkommunikacio/full_commentlist/1#c16197609
Válasz erre: Social media:a jelen, nem a jövő 3. rész Válságkommunikáció
2012-03-27T10:28:25+02:00
2012-03-27T10:28:25+02:00
Chris85
http://blog.hu/user/717650
abszolút igazat adok mindenben..a gyalogos-gázolós példa pedig tökéletes volt..szemléltető..
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media/full_commentlist/1#c16197562
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 1. rész Demokratikus média
2012-03-27T10:24:21+02:00
2012-03-27T10:24:21+02:00
Chris85
http://blog.hu/user/717650
<a href="http://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media?fullcommentlist=1#c16189229" class="reply_nick_717116" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16189229 );">@Nasza</a>: LOL:D
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/29/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_2_resz_proaktivitas/full_commentlist/1#c16189863
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 2. rész Proaktivitás
2012-03-26T14:03:50+02:00
2012-03-26T14:03:50+02:00
Norcsiling
http://blog.hu/user/717110
A média már nem egy szűk elit kiváltsága!!!jessz,jessz,jessz! : )
https://socialnetworks.blog.hu/2012/03/19/myrtis_creative_timeline_mr_miyagival/full_commentlist/1#c16189317
Válasz erre: Timeline Mr. Miyagival
2012-03-26T13:05:39+02:00
2012-03-26T13:05:39+02:00
Nasza
http://blog.hu/user/717116
"A reklámipar nem termékeket vagy ötleteket árusít, hanem a boldogság lenyűgöző, de hamis illúzióját."<br />
kedvenc idézet..<br />
én még nem álltam át timeline-ra...de hamarosan úgy is át kell..csak kell egy jó cover fotó:) talán a borító ötletek,amiket mutattok majd, támpont lesz számomra is:);)
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media/full_commentlist/1#c16189229
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 1. rész Demokratikus média
2012-03-26T12:58:31+02:00
2012-03-26T12:58:31+02:00
Nasza
http://blog.hu/user/717116
lehet benne valami, nekem inkább az tűnt föl, h milyen jó nő ez a Sebestyén Eszter :-)
https://socialnetworks.blog.hu/2012/03/07/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_3_resz_valsagkommunikacio/full_commentlist/1#c16188637
Válasz erre: Social media:a jelen, nem a jövő 3. rész Válságkommunikáció
2012-03-26T12:03:26+02:00
2012-03-26T12:03:26+02:00
Csenyi
http://blog.hu/user/717113
á, ez stílus kérdése... van, aki lépést tud vele tartani, és van, aki nem. ez nem korfüggő.
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media/full_commentlist/1#c16188579
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 1. rész Demokratikus média
2012-03-26T11:58:42+02:00
2012-03-26T11:58:42+02:00
Csenyi
http://blog.hu/user/717113
Hát, én ezt a demokratikus média kifejezést nem értem. Minden média demokratikus. Nem?
https://socialnetworks.blog.hu/2012/03/07/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_3_resz_valsagkommunikacio/full_commentlist/1#c16187444
Válasz erre: Social media:a jelen, nem a jövő 3. rész Válságkommunikáció
2012-03-26T10:35:41+02:00
2012-03-26T10:35:41+02:00
Tarika86
http://blog.hu/user/717109
ez az új generáció új médiája
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/29/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_2_resz_proaktivitas/full_commentlist/1#c16187389
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 2. rész Proaktivitás
2012-03-26T10:30:04+02:00
2012-03-26T10:30:04+02:00
Tarika86
http://blog.hu/user/717109
MILYEN IGAZ: "Még mindig lenézik a közösségi médiát, egy olyan funkciót társítanak hozzá, ami nincs.Nem médiaeszköz, hanem média."
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media/full_commentlist/1#c16187284
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 1. rész Demokratikus média
2012-03-26T10:20:48+02:00
2012-03-26T10:20:48+02:00
Tarika86
http://blog.hu/user/717109
Nagyon tetszik a kifejezés, hogy demokratikus média.:) Kifejező, és nem csak a funkciót, de a jelenséget és a használatot is jól fedi!
https://socialnetworks.blog.hu/2012/03/07/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_3_resz_valsagkommunikacio/full_commentlist/1#c16112261
Válasz erre: Social media:a jelen, nem a jövő 3. rész Válságkommunikáció
2012-03-16T20:45:48+01:00
2012-03-16T20:45:48+01:00
adam hyl
http://blog.hu/user/715300
ez az! "Ez egy virtuális város, ahol senkit nem érdekel a valós élet szabályszerűsége." így van. lesz még folytatás?
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/29/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_2_resz_proaktivitas/full_commentlist/1#c16112241
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 2. rész Proaktivitás
2012-03-16T20:44:04+01:00
2012-03-16T20:44:04+01:00
adam hyl
http://blog.hu/user/715300
kíváncsian vártam a folytatást, mert azt hittem, azzal lesz folytatva, hogyan alakítja a viselkedést. az előző rész tartalmának a leghasznosabb része ez volt. ezzel együtt, ez is sokatmondó, csak nekem kevésbé vág témába.
https://socialnetworks.blog.hu/2012/02/17/social_media_a_jelen_nem_a_jovo_1_resz_demokratikus_media/full_commentlist/1#c16108689
Válasz erre: Social media: a jelen, nem a jövő 1. rész Demokratikus média
2012-03-16T11:45:28+01:00
2012-03-16T11:45:28+01:00
adam hyl
http://blog.hu/user/715300
a hölgynek minden szavával csak egyetérteni tudok!