Új hónap, új poszt!!!

2013.11.22. 14:59

A nevem Bihari Viki, én vagyok az új nem is tudom micsoda itt a Myrtisnél. Alapvetően blogger, de ez a skatulya túl szűk nekem. Imádok agyalni, új dolgokat kitalálni, alkotni, szárnyalni, megoldani percek alatt olyan feladatokat amiket más nem tud, nincs hozzá kreativitása.

Jelenleg azzal foglalkozom, hogy koncepciókat gyártok cégeknek, hogyan lehetne fiatal, vagy esetleg fiatalabb célcsoportokat megmozgatni, vidámságot csempészni a reklámokba, lazán de mégis informatívan megkedveltetni az adott terméket vagy szolgáltatást.

Van itt egy fantasztikus, okos és jó kedvű csapat,akik segítőkészek és minden megoldásra nyitottak. Mivel zöldfülűnek számítok a reklám területén, ezért abban is kapok iránymutatást, hogy mit lehet, mit nem, mi kerül sokba, mi nem, mi az, ami megvalósítható, ami túl laza vagy túl konzervatív.

És hogy miért hiszek a blogban?

Mert közvetlen, barátságos és rengeteg emberhez elérsz általa.

Én 3 évvel ezelőtt kezdtem el blogolni a régi munkahelyemen, ami egy videótéka volt.

Unatkoztam és írtam. Aztán írtam, írtam és ma már 250ezer oldalletöltésem van havonta, az elmúlt években pedig összesen több mint 6 és fél millió.

Elárulok neked egy nagy titkot: Mindehhez nem kaptam semmiféle külső segítséget. Nincs a blogomon reklám, nem szponzorálnak, nem költöttem rá egyetlen forintot sem, nem manageltem.

Ez egy csoda, hiszen cégek-nem is kis cégek-több ezer dollárt költenek ilyesmire havonta.

A csodát mellesleg "humor"-nak hívják. 

Ebben hiszek. Jó, oké, kell hozzá íráskészség is, ezt nem vitatom, meg hogy elcsípd, hol, hogyan kell megcsiklandoznod a közönséget és akkor nyert ügyed van.

Biztos Te is szeretnél eladni, népszerűsíteni valamit, beverekedni magad az emberek agyába, hogy a valamid az VAN és vegyék meg, próbálják ki. 

Erre kiváló eszköz a blog, mert írhatsz benne róla, tehetsz bele fotókat, videókat, amihez csak kedved van. Aztán irány a Facebook és már lehet is népszerűsíteni!

Ja, hogy nem tudsz fogalmazni? Semmi gond, hiszen ezért vagyok itt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://socialnetworks.blog.hu/api/trackback/id/tr195649405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása